Subject: Re: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Sandra Villmae" <[email-masked]>
To: "info.fin list", "RAM Info"
Date: Tue, 12 Mar 2024 17:15:25 +0200

Tere!

Saadan Brink´s Estonia OÜ vastuse allolevale kirjale.

Parimat

Sandra Villmäe

Office & People Partner

Estonia

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+(372) 566 477 23

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 5, 2024 17:10
To: Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; Eesti Väikekaupmeeste
Liit <[email-masked]>; Eesti Väike ja Keskmiste Ettevõtjate
Assotsiatsiooni MTÜ <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; Pensionäride
Ühenduste Liit <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve
Amet <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda MTÜ
<[email-masked]>; Hansab AS <[email-masked]>; Info ee
<[email-masked]>; Eesti Looduskaitse Selts <[email-masked]>
Subject: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Caution: EXTERNAL EMAIL; use caution with links and attachments

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 05.03.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/1111-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
www.rahandusministeerium.ee <http://www.rahandusministeerium.ee>

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.